niedziela, 23 lutego 2014

Niedzielnie

Niiedziela
Ach dopiero założyłam Bloga a już nie mam czasu :(
Jestem trochę przejęta wyjazdem , różnymi rzeczami co się dzieją wokoło , dobrze , że pogoda dopisuje słonecznie aura wiosenna !
Multum zakupów na allegro zrobiłam jak nigdy chyba:) Uwielbiam chodzic po sklepach jednak wszędzie wszystko na jedno kopyto co mnie przeraża nie tylko w odzieży ale i w innych ślicznościach np. do domu .
Synek zachwycony pogodą dzisiaj awantura o rower szok no 2h płaczu by na rower wyjść straszne ale jutro pójdziemy bo zapowiadają się piękne dni .

Z racji , że dzisiaj Niedziela zestawik takie bardziej niedzielny :
- mgiełka szafa
-  czarne szpileczki na niskim obcasie





3 komentarze:

  1. sliczna spódniczka :)
    Cod o czasu na blogowanie to się tym nie martw - raz jest go więcej, raz mniej, ważne abyś zawsze tutaj wracała prędzej czy później :)
    Zapraszam ponownie do mnie, nowy wpis :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczka sliczna jednak zestawilłabym ją z inna koszula,bluzka...

    OdpowiedzUsuń