niedziela, 16 lutego 2014

NEFRYT sztuczna biżuteria

Witam Niedzielnie wieczorną porą :) Jak Wam minął weekend ? 

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić Nefryt sklep/hurtownia z
biżuterią sztuczną
Pierwszy raz zamówiłam u nich chyba z pół roku temu 3pary kolczyków ceny były niewielkie bo około 90gr.
Nie byłam przekonana do tej ceny ,że to będzie coś kiepskiej jakości a ,że zdjęcia pewnie są przekoloryzowane . I tu się bardzo myliłam !!
Byłam zaskoczona supr jakością , gatunkiem wytrzymałością !
Więc robię kolejne zamówienie na większą już ilość i kolejne zaskoczenie ! Mam niestety taki minus ,że często gubię kolczyki szczególnie wkręteczki . Ale to dla dobra hurtowni . 
Ostatnio zaszalałam kupując tam okulary przeciwsłoneczne oraz łańcuszki , naszyjniki były rewelacyjne !
Wszystko dokładnie zrobione no i przede wszystkim PIĘKNE! :) 
Załączę kilka zdjęć oraz małą kolekcję , cudów jakie ostatnio udało mi się zakupić . 
Rzeczy w sklepie posiadają już 23%Vat i uważam ,że cena jest bardzo niska duży wybór w kolczykach , naszyjnikach czy innych skarbów które kobieta uwielbia!


Podsumowując bardzo zachęcam do robienia tam zakupów :) 














Życzę spokojnej nocy :) :*

2 komentarze: